FESTIVAL FRISYREN DU BARE MÅ HA

Heisann!

Jeg tenkte at jeg skulle begynne å blogge hver fredag om en ny hårfrisyre som er lett å lage selv. Noen innlegg vil jeg lage på video hvis det er interesse for det. Idag har jeg fått låne fineste Ingrid til å lage stylingen på. Wetlook er så sykt kult og ikke minst classy. Det er noe både ungdommer og godt voksne kvinner kan ha. De fleste kler denne frisyren. Det handler bare om å tilpasse den til dine anatomiske trekk. 

Det er utrolig mange ulike wetlookes og ikke minst mange ulike måter å gjøre dette på. Jeg viser nedenfor frisyren jeg laget idag og hvilken fremgangsmåte jeg brukte. 

Step by step

1. Når du begynner bør du på forhånd ha nyvasket hår. Deretter føner du det bakover. 
Gjerne ha i en styling krem med hold i når du føner slik at du får sette retningen på hårene enda mer. 

2. Deretter bløter du håret der du ønsker wetlooken skal være. Etter på tar du å grer håret i den retningen du ønsker og påfører gele eller voks. Dette må du jobbe inn å gre mye i frisyren for at den skal forme seg.

3. Til slutt føner du litt over for å lime det sammen og avslutter med hårspray. 
    Flise klemmer kan og festes helt bak ørene for å sikre at looken sitter. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg