BADET TIL EN DIVA

Heisann!

Jeg vet ikke med dere men jeg elsker å bytte på hvilke produkter jeg har i håret mitt. Som dere vet har håret mitt vært igjennom en del. Jeg liker da å bruke masse forskjellig pleie i det etter som hår kvaliteten min er. I skapene mine har jeg produkter for virkelig alt. 

Velkommen til badet mitt! 

Bruker jeg alle disse produktene? Svaret er ja! Så klart bruker jeg ikke alt hver dag, men jeg bruker de med jevne mellomrom. Har så utrolig mye produkter på lager hjemme, kanskje jeg burde kjøre en konkurranse? Kommenter nedenfor om dere ønsker det! 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg