UKEN SOM GIKK #4

Ukens hår

Denne uken har jeg hatt flere ulike farge behandlinger. Ukens farger som jeg likte forandringen best på er disse to. Nydelig!


Ukens sang

Har hatt dilla på denne sangen hele uka! Blir ikke lei.
 



Ukens bilde



Ukens innkjøp

Denne uken fikk jeg endelig kjøpt ett par gode solbriller. Jeg har ganske mange par med solbriller som ikke er gode. De fleste har blitt kjøpt for utseende. Endelig fikk jeg kjøpt meg noen som er behagelig på, kjempe gode å se gjennom og god solbeskyttelse. Er så fornøyd! 





Ukens høydepunkt

Denne ukens høydepunkt har vært at jeg endelig tok meg frihelg hele helgen. Trengtes absolutt etter en hard uke tilbake på jobben etter en lang ferie. 

Ukens nedtur

Hadde redigert ferdig en sminkevideo for dere med denne looken. Jeg klarte glemme å lagre videoen så gikk strømmen på pcen. Når jeg skulle starte den var videoen borte! Skal redigere den på ny, men utsetter det litt. 
 


 

Ukens outfit

Topp: Gina
Skjørt: New Yorker
Jakke: Bershka


Ukens gossip

Forferdelige dødsfall i Norge. 2 av dem var i nærheten av der jeg bor. Virkelig trist. Mine tanker går til alle pårørende. 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg