JEG FIKSET HÅR OG SMINKE PÅ DEN NYDELIGSTE BRUDEN

Sist helg fikk jeg æren av å ordne sminke og hår til min kjære kollega. Hun giftet seg endelig med sin prins! 
Vi har hos forloveren til bruden. Der fikk alle slappet godt av med god tid og mye snacks. 

Vi startet med sminke og deretter hår. Denne brudens ønske var å være seg selv med litt pynt.

Sminke
Hun ønsket en litt rocka sminke. Mørke toner men samtidig feminint. 

Hår
Hun ønsket at håret skulle være tilfeldig men samtidig et syn å se på.
Vi festet inn extensions fra Luxushair. Elsker virkelig håret som de selger. Kan kjøpes HER

Se så fin hun ble! Jeg er målløs. Stolt av meg selv, er det lov å si?

Prosessen underveis

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg