MINE TOPP 3 ELENI&CHRIS PRODUKTER DENNE MÅNEDEN

FACEMIST BY ELENI&CHIRS
Denne er virkelig et must have produkt i hverdagen min. Jeg jobber inne på et senter hverdag, og merker huden blir tørr og livløs. Jeg bruker denne fuktighetssprayen i ansiktet over sminken når jeg er på jobb for å få en god fuktighetsboost. Denne bruker jeg også etter rensing av huden for å få tilført ekstra fuktighet. Denne fungerer som en settingspray. Det gjør at du fint kan ha den over sminken din. Den lukter fantastisk og er så lett på huden. Elsker den!

SILVERSHAMPOO BY ELENI&CHRIS
Denne silvershampooen gjør vedlikehold av hårfargen min så utrolig lett. Jeg trenger ikke noe glossing eller korrigering for å holde håret mitt kaldt og fint. Denne gjør susen med å bare stå i 2 minutter. Etterlater seg minimalt av lilla/blå skjær. Samtidig som den gir meg en nydelig farge pleier den samtidig.

OIL BY ELENI&CHRIS
Denne oljen er helt magisk. Det er den beste håroljen jeg noen gang har prøvd! Håret blir silkemykt. Kjempefin til å bruke i tørt og vått hår. Føner du på den får du nesten frizz fritt hår. Den roer den ned utrolig mye av små hårene. Den tynger ikke noe og blir ikke fett uansett hvor mye jeg har i av den. Den lukter kjempegodt og pleier kjempebra. Den er verdens første og eneste multeolje. 

2 kommentarer
    1. Hei, elsker at du legger ut slike innlegg, men kunne du kanskje ha starta med å skrive prisen på produktene?<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg