JEG OPPFYLLER DINE ØNSKER

Heisann!

Jeg jobber som frisør hos Nikita Hair Bryne. Hos oss tilbyr vi mange ulike behandlinger. Alle behandlingene som vi tilbyr utfører jeg. Det kjekkeste jeg kan gjøre er en kombinasjon av alt. Det er utrolig gøy og ikke minst givende å kunne oppfylle ønskene til kundene. Det å kunne være endel av den prosessen med å kunne gi noe å forbedre kundenes selvtillit eller følelsen av å føle seg bra er utrolig givende. Tenk at jeg er med på å la ønsker gå i oppfyllelse! Jobben min er virkelig noe jeg elsker.

 

For meg er det utrolig viktig at kundene blir fornøyde. Jeg er veldig opptatt av at kundene ikke skal være redde for å gi beskjed dersom de ikke er fornøyd. I salongen tilbyr vi en fornøyd garanti. Den er gull verdt. Det er ikke noe du må krangle deg til dersom ting ikke går din vei. Uten om det ønsker jeg alltid at kunden skal bli 100% fornøyd. For å oppnå det utfører jeg alltid en god konsultasjon og snakker godt med kunden slik at vi har det samme bilde på hva som skal gjøres. Samtidig kommer jeg med gode råd og følger dine ønsker med innspill fra min kunnskap om det som skulle være mest kledelig til deg. 


Jeg tenkte jeg skulle dele litt bilder fra min instagram (@hairbysvaaland)

Ønsker dere å se mer –  https://www.instagram.com/hairbysvaaland/

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg