KJENDIS FRISØR

Heisann!

Etter spørsmålsrunden på onsdag lovet jeg å dele noe med dere. På torsdag som var klokka 12:00 reiste jeg til Oslo. Jeg ble invitert bort av selveste Ingrid fra Paradise Hotel 2018. Hun ønsket at jeg skulle komme bort for å gjøre henne klar til finalefesten. Jeg elsker å få muligheten til å reise i jobben min. Som dere sikkert vet er jeg frisøren til Ingrid. Når hun da trenger meg når hun reiser bort på ulike jobber stiller jeg gjerne opp for den snille jenta.

Dagen gikk utrolig fort. Jeg kom bort på hotellet å begynte med stylingen allerede når klokken var fem. Det er alltid mye som må gjøres før eventer. Da er det alltid viktig å ha god tid. Inne på hotellet var det så utrolig varmt at vi hold på å renne vekk. Skal ikke klage på varmen, men hotellet sin aircondition funket ikke. Selv om det var varmt fikk jeg stylet Ingrid og Ine. De ble nydelige!

Elsker wetlook, se her.


Etter noen timer på hotellet reiste jeg videre med noen venner å fikk slappe litt av å gjøre oss klare til finale festen. Finalefesten var sykt bra. Kjempe god stemning med fine folk. Når det kom til finalen ble jeg utrolig lei meg for at Ingrid og Erik ikke vant, men Leo og Julie fortjente også seieren. Gratulerer til dere. 
 

Oslo er virkelig byen hvor alt skjer. Jeg hadde et utrolig bra opphold dagene jeg fikk være der borte. Fint vær og masse kjekke mennesker jeg fikk møte å være med. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg