ARTIST I STOLEN

Heisann!

Idag var en kjempe dag i salongen. Jeg fikk frie tøyler på hvordan jeg skulle fikse Emma Noor. Emma Noor er en enormt dyktig sanger og låtskriver. Hun deltok på Mgp junior og er nå deltaker på Idol. Masse lykke til!

Jobben idag gikk ut på å forandre farge og klipp. Vi avsluttet med en lett styling for å skape litt spill i frisyren. 

Se det nydelige resultatet!




Se den store forandringen! 

Hva gjorde jeg?
Jeg hel bleket håret for å få en jevn lys farge. Deretter la jeg over en farge for å gjøre det naturlig med en kald sandfarge. Fargene jeg bruker er fra Wella. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg