5 ENKLE HVERDAGS FRISYRER

Heisann!

Jeg har laget en video av mine 5 enkle hverdagsfrisyrer. 
 

 

Frisyre 1.
Frisyre nummer en er en klassisk frisyre med en enkel dult og stramt midtskille.

Frisyre 2. 
Frisyre nummer to er løst hår som er glattet med stramt midtskille

Frisyre 3. 
Frisyre nummer tre er løst hår med en høy hale på toppen. 
Her er det viktig å bruke masse spray å tupere for dere som ikke har likt hår som meg. 


Frisyre 4

Frisyre nummer fire er høy hale med extensions. Her viser jeg hvordan du setter det inn i håret. 

Frisyre 5. 
Frisyre nummer frem er fletter med extensions. Ble ikke vist hvordan jeg fletter. Kanskje jeg viser det i en annen video. 

Til alle frisyrene kan du bruke hårspray for å sette frisyren, glansspray for å få en fin glans og olje for å samle tuppene. Trenger du å legge ned små hår å skape en enda strammere look kan du bruke en lett voks for å få det glatt med hold i. 

Produktene som jeg bruker i denne videoen finner dere på disse linkene under
https://nikita.no/shop/moroccanoil/moroccanoil-luminous-hair-spray-medium-330-ml
https://nikita.no/wella-professional-glam-mist-200-ml
https://eleniandchris.com/eu/shop/hair/haircare/styling/eleni-chris-treatment-oil-100-ml

Ønsker dere at jeg skal lage andre videoer? Kom gjerne med forslag. Kommenter i kommentarfeltet. 
Håper dere liker videoen!

Enjoy

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg