JOBBE I USA

Heisann!

Har du noen gang drømt om å jobbe i utlandet? Det har jeg! Er det en plass jeg virkelig kunne tenke meg å jobbe så er det i USA. Der nede er det et helt annet liv. Alt er annerledes. 

Nikita Hair er en stor kjede som har utviklet seg ikke bare i Europa, men også i USA! Det som er så utrolig bra med å jobbe i Nikita Hair er at hvor enn jeg flytter i landet har jeg alltid en jobb å gå til. Jeg har utrolig lyst å prøve ett år i USA for opplevelsen. Tenk den kompetansen jeg kan få. Det er utrolig mye å lære fra andre frisører, spesielt de som jobber i utlandet. 

Tenk så kult! Jobbe i Miami, Florida for noen måneder eller år. Dette hadde passet meg midt i blinken. Jeg hadde tatt utrolig mange kurs for å blitt enda dyktigere, og for å lære enda mer om jobben min. 

Dette er noe jeg får tenke litt over. Er det en tid for å reise rundt i verden er det virkelig nå jeg burde starte. 

Her er en liten video snutt fra Nikita Hair i USA. Klikk gjerne innpå linken nedenfor. 

https://www.yelp.com/biz_photos/nikita-hair-boca-raton?select_biz_video=c9GXS7hZPx60qYxxZcXG1g&utm_campaign=www_video_share_popup&utm_medium=copy_link&utm_source=(direct)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg