SVARER PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN DEL 2

Hei!

Jeg svarer på spørsmålene! 
Tenkte jeg skulle begynne med ukens spørsmål og hvordan min uke har vert. Hadde det vert gøy?

1. Hva skal du i sommer?
Jeg skal ut å reise! Kommer innlegg om hvor etterhvert. 

2. Hvilken farge bruker du når du farger håret? Hvordan holder du det så lyst/hvitt? Skader det mye på håret å farge det så lyst? Er en utrolig fin farge!
Jeg bleker håret mitt for å få det hvitt. Jeg trenger bare å bleke etterveksten. Når jeg bleker det avslutter jeg med ett kaldt skyll som varer utrolig lenge. Jeg trenger bare fylle på med silver sjampo de neste 3 månedene. Nei det skader ikke mye om du bleker det på naturlig hår. 


3.Hvor mye koster det å klippe håret hos deg?
Det koster 719,-

4. Har du kjæreste?
Ja

5. Har hørt du jobbet en dag for Jan Thomas, da det var noe kjendis event på gang, er det sant?
Ja, jeg jobbet for Jan Thomas under årets kjendis galla i Oslo. 

6. Har du begynt å kjenne på kroppen at frisøryrket tar på?
Nei! Takk gud for det. Jeg kjenner at jeg er sliten i kroppen på en helt annen måte en før. Jeg går mellom 10.000 – 15.000 skritt hver dag bare på jobb. 

7. På det innlegget du skrev frisørbesøk til 10K? Når skal du få håret til hun jenta blond og kan du legge ut bilde av slutt resultatet?
Jeg skal farge henne igjen når hår kvaliteten er bedre for å unngå at det knekker av. Så klart, kan legge ut bilde av resultatet. 

8. Kan du sette i sammen en video der du lager veldig enkle hårfrisyrer?
Det har jeg gjort! Du kan se det på denne linken her: https://www.youtube.com/watch?v=YM8MHAmyV4c&t=1s

9. Hvor mye koster det å klippe seg hos deg? Jobber du i salong hver dag? Med kunder, eller har du mer ansvar i salongen du er i, som daglig leder?
Se spørsmål 3! Jeg jobber stort sett i salongen hver dag. Jeg er vikar lærer på Norsk Frisørskole i Sandnes, så enkelte dager er jeg der. Noen ganger reiser jeg på oppdrag, ellers jobber jeg for det meste i salongen. Nei jeg er ikke daglig leder. 

10. Hvor mye koster det å farge håret hos deg?
Det kommer helt an på hva du skal gjøre, om du har tykt eller tynt. Det kommer helt an på hvor mye farge som blir brukt. Send gjerne bilder av håret ditt og sånn du ønsker det på Instagram: @hairbysvaaland. Så skal jeg gi deg en ca pris. 

11. Kan du lage en video der du viser hvordan du flette forskjellige fletter?
Video er filmet, så er bare redigeringen som gjenstår! Kommer snart 😀

12. Elsker bloggen din! Kjempe gøy å lese! 
Tusen takk! Syns det er utrolig gøy å kunne dele erfaringer og tips 😀

13. Hvor mange søsken har du?
Jeg har en bror

14. Hvor høy er du?
Ikke høy, men lav <3 1.60

15. Kan du lage video eller innlegg til menn?
Jeg skal lage en video om ulike hårfrisyrer tenkte jeg! Innlegg om tips laget jeg på fredag! Bare bla ned på bloggen

16. Kan du lage sminkevideo?
Ja, det kan jeg sikkert

17. Har du ønsker om å starte egen salong?
Ikke for øyeblikket, men kanskje en dag

18. Er du født i Russland?
Nei, født i Stavanger

19. Hvor lange arbeids timer til dagen har du?
Det varierer mellom 12 timer til 6,5 timer. 

20. Lag masse videoer! Elsker å se på det. 
Ja det skal jeg fortsette med! Tenkte å begynne med det mye mer. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg