UKENS 2 FAVORITTER

Hei!

Denne uken har vært sykt travel. Utrolig mye kunder og lange dager. Heldigvis syns jeg at jobben min er verdt det. Jeg tenkte jeg skulle vise dere 2 av kundene jeg hadde denne uken som fikk en god forandring. 

Denne jenta kom med ettervekst og gyldne striper med litt mørke partier inni mellom. Hun ønsket et kaldt resultat men var usikker på hvordan hun så for seg resultatet skulle bli. Vi diskuterte og hadde en god konsultasjon. Hun ønsket å være hvitest mulig. Hun ønsket fortsatt og ha hennes egen farge helt i bunnen. 
Jeg valgte da å legge striper tett i tett. Tynne striper men mange. Innimellom tok jeg å helbleket lengdene som var mørkere. Vi avsluttet med en god stuss og undercut!! Skam kult! 
 


Førbilde

Denne kjekkasen fikk oppgradert klippen sin. Etter uker med lengde på håret fikk vi formet det igjen. Fade er så utrolig fint. Elsker virkelig denne klippen på gutter.
 

 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg