UKEN SOM GIKK

Hei!

Ukens humør
Denne uka har vært utrolig travel. Jeg har jobbet mye, men uten om det har humøret vært på topp! Takket være verdens beste venner!

Ukens sang
Denne har gått i et sett denne uken. Virkelig non-stop!

Taste (feat. Offset) ? Tyga, Offset

Ukens forandring
Sjekk ut denne forandringen! Elsker virkelig resultatet. 
Denne kunden hadde gamle striper. Hun ønsket et lysere resultat og få løftet stripene. 
Se så fint det ble. 


 

Ukens innkjøp
Denne uken ble det dessverre ingen innkjøp, men ble date med bestevenninna isteden for. 
Jeg pleier alltid å kjøpe meg noe. Tror jeg har en uvane der. 

Ukens høydepunkt 
Kurs med jobben! Alltid like gøy og ikke minst spennende og kunne lære enda mer!
Det var kurs med Eleni&Chris. Vi fikk lære mye om kundens sitt beste og fikk høre litt om nyheter som skal komme.
Utrolig spennende!

Ukens nedtur
Ukens nedtur var å måtte selge Eminem billetten min. Ønsket virkelig å reise, men planene endret seg. 
Eminem har virkelig vært en drøm å se helt siden jeg var liten. Vokste opp med musikken hans. Digger virkelig han der.

Ukens outfit
This

Poncho: Ane Mone
Bukse: Gina
Sko: h&m

Ukens gossip
XXXTentacion ble drept. Grusomt at en som er like gammel som meg blir drept. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg