HVA JEG HAR GJORT I FERIEN MIN SÅ LANGT

Hei!

Nå er det ikke lenge igjen til denne sommerferien er over for nok en gang. Jeg har hatt en god sommer til nå hvor jeg har fått slappet mye av. Reist mye har jeg å ikke minst opplevd både oppturer og nedturer. Jeg tenkte å ta en liten oppsummering for dere hvordan ukene har vært. 

Palmesus
Jeg startet ferien med festival helg i Kristiansand. Jeg reiste bort med gode venner. Hele helgen gikk i ett sett med drikking, festing og lite søvn. Er det ikke sånn det er å være på festival? Det var alt i alt en kjempe kjekk helg. Det som toppa hele festivalen var det gode været og alle de fine menneskene jeg møtte. Jeg fikk også reist en liten tur innom dyreparken før galskapen tok plass på lørdagen. Det var så gøy!

Stavern
Jeg reiste rett fra Kristiansand til Stavern. Helgen etter skulle jeg nemlig på enda en festival. Den heter Stavernfestivalen. Hadde det kjempe gøy her også. Grunnen for jeg valgte å reise på en festival så kort tid etter var på grunn av mine to favoritt artister skulle spille. Post Malone og Wiz Khalifa !!! Lykkerus til 1000.
Mobilen min var ikke med nesten på denne festivalen så det ble ikke mye bra bilder dessverre. Hadde det utrolig gøy på denne festivalen også. Anbefales virkelig. 

Spania
Nå befinner jeg meg i Spania. Endelig føler jeg at ferien min har begynt. Jeg får slappe av, kose meg og ikke minst sole meg å bli brun! Bare det å være i syden er helt fantastisk spør du meg. Elsker atmosfæren og den følelsen man ikke kan få av å bare være hjemme med fint vær. Resten av oppholdet skal jeg sole meg, bade, shoppe og spise mye god mat! Virkelig lade opp alt til arbeid i neste uke. 
 

Mer innlegg kommer! 

Fortsatt god ferie alle sammen 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg