JEG GÅR TIL EN ANNEN FRISØR

Hei!

Midt i ferie oppholdet mitt fikk jeg helt hetta av hårfargen min. Lang ettervekst og varme toner i håret ble jeg så lei. Jeg er vandt til å ha en kald farge på håret mitt som dere sikkert har lagt merke til. Så heldig som jeg er ringte jeg Nikita Hair i Tønsberg. Time ble bestilt å jeg fikk fikset håret mitt hos Therese. Hun er utrolig dyktig! Skal dere til Tønsberg anbefaler jeg virkelig å dra dit. 

Det å jobbe i en kjede som har salonger rundt i hele Norge er så fantastisk. Alle er som en stor familie og tar vare på hverandre. Jobbe i en kjede med så flotte mennesker som fikser sine medarbeidere over hele landet. Så utrolig takknemlig for at noen orket å bruke 3 timer på å fikse håret mitt i travle tider. 
 

Se så utrolig fint resultatet ble! Se på lengen min da! Endelig begynner jeg å få langt hår. 

Før bilde glemte jeg helt av å ta, men jeg tok et bilde av etterveksten min noen dager før. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg