UKEN SOM GIKK

Hei!

Ukens humør

Denne uken har vært en berg og dal bane. Følelser over alt. Uten om det har jeg virkelig kost meg i Spania. Jeg elsker virkelig denne plassen. Folkene her nede i Spania er så vennlige. Varmen, strendene og drinkene er et liv mange kan bli vandt til. 

Ukens sang

Denne uken har jeg spillt av  -Stars Are Blind- mest. Den er så gøy å høre på. Kommer i godt humør å mimrer tilbake til barndommen. Uten om den sangen har jeg virkelig elsket -Eastside- . Den er så chill. 


Ukens bilde

Måtte bli dette. Oppsummerer en god uke med mye latter.

Ukens innkjøp

Denne uken har jeg fått shoppet litt av hvert. Sminke som dere så i tidligere innlegg og noen av klærne jeg har på her. 

Topp: Gina 
Bukse: Zara

Buksedress: New Yorker
Sko: Spania??
Jakke: Bershka

Bukse: Zara
Topp: H&M

Ukens høydepunkt

NIKKI BEACH! Bare se på dette stedet da! Stemningen er helt utrolig. Stor koste meg her. Denne plassen er nesten et must å besøke når du skal ned til Spania. Utrolig god mat, drikke og hygge. Det er som et stort pool party, men på et mer classy nivå.

Ukens nedtur

Savner vennene mine så utrolig mye. Gjør vondt. Jeg har et veldig sterkt bånd til mine bestevenner. Vi er som en familie. Hvem savner vel ikke familien etter noen uker? 

Ukens outfit

 


Topp : Zara
Skjørt : LMC

Ukens gossip

Jeg klarte å komme meg høyt opp på topplisten! Så utrolig gøy. Tusentakk til alle lesere, dere er så bra!


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg