FERIEN ØDELA NESTEN HÅRET MITT

Når jeg reiste på ferie i begynnelsen av Juli var jeg sykt i farten. Rett etter jobb skulle jeg reise vekk i 3 uker. Jeg er sykt dårlig på å planlegge. Det endte opp med at jeg pakket tingene mine før jobb samme dagen. 

Det viktigste som jeg seriøst trengte, klarte jeg å glemme! Etter 2 vask med annen sjampo var håret mitt helt krise. Det var tørt og kjentes ut som høy. Når jeg skulle greie i gjennom det når det var bløtt knakk det mange plasser. Til vanlig kan jeg rive i håret når det er bløtt uten at det ryker. 

Jeg fikk virkelig kjenne på hvor mye gode produkter til håret har å si. Når jeg er hjemme bruker jeg rundt 7 produkter til håret mitt. Sier sitt. Heldig vis fikk jeg funnet en Nikita salong.

Jeg kjøpte disse fantastiske produktene. De reddet ferien min!

Shampo (Selges hos Nikita Hair)
Denne sjampoen gjenoppbygger bleket hår. Den har en utrolig funksjon på å styrke slitt hår. Den lukter kjempegodt og gir fuktighet.

Kur (Selges hos Nikita Hair)
Denne kuren er seriøst en av mine favoritter. Denne gir sykt godt med fuktighet til håret. Klarer meg ikke uten!

Balsam (Selges hos Nikita Hair)
Balsamen tilfører fukt som er lett og myk uten å tynge. 

 


 

  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg