UKEN SOM GIKK #5

Ukens hår

Denne uken fikk min faste kunde prøvd seg på å bli blond. Hun passet det kjempebra! Hun er opprinnelig mørkebrun i hennes egen hårfarge. Tidligere prøvde vi å legge en mer naturlig farge med lysere lengder for å skape mer spill i håret. Hun fant fort ut at hun trivdes med å ha det lysere. Denne gangen ville hun virkelig bli blond så det var blondt vi gikk for. Sjekk ut denne nydelige forandringen da!
 



 

Ukens sang

Denne uken har jeg blitt forelsket i den nye sangen til Travis Scott. Han er virkelig en jeg elsker å høre på. Hadde faktiskt portrett av han bak på russedressen min. Tihi. 

Ukens bilde

Dette bilde ble ukens bilde. Alltid gøy å spise ute. 


 

Ukens innkjøp

Denne uken ble det ikke noe stor handel. Jeg fikk handlet to av mine favoritt produkter da. En leppepomade som virkelig fukter leppene hele dagen og verdens beste rens/sminkefjerner. Den er så utrolig god. Tar den i fjeset med litt vann og masserer rundt i hele fjeset. Den svir ikke i det hele og kan brukes rett på øynene. Den tar vekk sminken lett som ingenting. Den har små korn som gir følelsen av at huden virkelig blir renset. Jeg får en fin og myk hud etter bruk. 

Ukens høydepunkt

Jeg fikk æren av å pynte min fantastiske medarbeider til bryllupet hennes. Jeg fikset både sminke og hår. Følte meg så heldig som fikk fikset henne. Det er virkelig ett utrolig nydelig øyeblikk. Tenk til en så stor og viktig dag der sminke og hår har en så stor rolle, så ønsket hun at jeg skulle ordne henne. Det betyr så utrolig mye! Er kjempegøy. Føler virkelig at jeg lykkes i jobben min. Jeg skal legge ut bilder av bruden når hun gir meg tilgang. Da får dere se så fin hun ble! Gled dere. 


Ukens nedtur

Denne ukens nedtur var at jeg ikke fikk blogget noe særlig. Jeg har hatt det så enormt travelt på jobben. Har jobbet lange dager. Å blogge aktivt krever mye tid. Den tiden har jeg dessverre ikke hatt.
 

Ukens outfit

Jumpsuit – H&M
Choker – Gina

Ukens gossip

Denne uken ble jeg virkelig imponert av Jakob Ingebrigtsen. GRATULERER, DU ER RÅ!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg