UKEN SOM GIKK #6

Reklame | NELLY

Ukens hår
Denne ukens hår ble dette flotte, lange og tykke håret. Jeg har aldri jobbet med ett tykkere hår enn dette. Sykt gøy å utfordre seg selv med kunder som har denne type hår. Vi farget hele håret platina blondt! Jeg elsker virkelig denne fargen. 

Ukens sang
Dilla på topplista! Digger denne. 

Ukens bilde 
Dette bildet er garantert det beste bilde som har blitt tatt denne uken. (Sier litt om kamerarullen min for denne uka) Syklet faktisk på denne lille sykkelen. Dritgøy!!

Ukens Innkjøp
Jeg har shoppet på Nelly! 

Link militærbukse HER
Link oversized jakke HER
Link off shoulder crop top HER
Link sko HER Skoene er på 50% Bare 99kr! Virkelig verdt det. Har stort forbruk på sko som dette. 

Ukens høydepunkt
Min morfar feiret bursdagen sin idag! Hele familien var tilstede. Elsker virkelig familien min! Det ble servert snitter og boller. Nammm…

Ukens nedtur
Denne uken har ikke hatt noe nedtur uten om at regninger ble betalt. Hater virkelig å betale det. 

Ukens outfit

Genser: H&M 
Skjørt: New Yorker
Sko: Din sko

Ukens gossip
Skolestart for de fleste i morgen. Lykke til alle sammen !

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg