IGÅR VAR JEG IKKE ELEV, MEN LÆRER

Jeg sitter å tenker på min første skoledag. Jeg husker det kjempegodt. Tenk det er 14 år siden jeg startet i førsteklasse. I går gikk mine tanker til alle de små som begynte. Håper det virkelig gikk bra for alle. Både store og små. 

I går var jeg også nemlig på skolen. Ikke i salongen, men på Norsk Frisørskole i Sandnes. Helt rart. Plutselig er det ikke jeg som sitter bak pulten lenger. Jeg var nemlig lærer på skolen i går. Denne skolen jobber jeg på som vikar når hjelp trengs. Det er utrolig gøy å ha forskjellige dager. Det at jeg får jobbe på en skole er virkelig noe jeg synes er kjempestas.

Ønsker du å bli frisør? Søk HER
Skolen tilbyr

  • Solid grunnutdanning i frisørfaget
     
  • Studiet går over 5 måneder
     
  • Du får støtte av statens lånekasse
     
  • Garantert jobb
     
 

Etter jeg var på skolen dro jeg på salongen. Arbeidsdagen min var fra 08:00 til 20:00. Derfor var jeg ikke så aktiv på bloggen i går. 

Håper alle får en fin uke videre på skolen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg