UKEN SOM GIKK #7

Reklame | Lenke Ideal of Sweden

Ukens hår
Denne uken fikk jeg gjort enda en rosa farge. Det er så utrolig nydelig! Elsker pastell toner. 
Rosa fargen som jeg har brukt her er fra Wella. Den sklir helt ut av håret etter x – antall vask. Den sitter ikke i alt for lenge. Perfekt til festivaler eller bare for en kort periode. 

Ukens sang
Jeg er så hekta! Denne sangen her har gått i ett sett hele uka. 


 

Ukens bilde
Jeg har vært på shoot. Dette bildet ble ukens bilde av de bildene jeg har fått til sendt. Jeg elsker denne stilen. 
Fotograf:
Anne Stranden

Ukens innkjøp
Iphone X! Jeg klarte å knuse min tidligere Iphone. Litt uvant med ny mobil, men jeg elsker denne! Sykt bra kamera på den og god kvalitet. 
Jeg kjøpte med beskyttelse skjerm på den og nytt deksel fra Ideal of Sweden. Ønsker dere å kjøpe det samme eller ønsker å se på andre deksel KLIKK
 HER Bruk koden 20OFF. Da får du 20%.

Ukens høydepunkt
Jeg skal snart ut å reise! I september skal jeg og min bestevenninne ut på eventyr. Hvor vi skal reise får dere vite i nyere innlegg. Gleder meg!

Ukens nedtur
Jeg klippet meg i fingeren på jobben. Sykt irriterende. Klarer hele tiden å komme borti slik at såret blir åpnet. 

Ukens outfit
Det ble dessverre ikke ukens outfit på bloggen. Har ikke noe bra bilder. 

Ukens gossip 
Idag begynner Love Island Norge! Hvem skal se skandale programmet ? 

Ps. til dere som lurer på svar på spørsmålsrunden så har jeg ikke glemt det av. Har lyst å filme en video på det. Har ikke fått tid til dette enda, men skal prøve å få til en video denne uken. Viss ikke det blir video kommer jeg til å svare på spørsmålene i ett innlegg. 
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg