GLITTRENDE TIRSDAG

Denne tirsdagen var det ekstra tungt å stå opp. Ikke vet jeg hvorfor. Kanskje det har med de mørke tidene som vi går i møte.

Uansett, i går var jeg hele dagen på jobb. Dagen gikk utrolig seint. Heldigvis avsluttet jeg den lange mandagen med nye negler! Jeg elsker egenpleie på dager som er ekstra tunge.

Jeg pleier alltid ha korte negler og 0 neglelakk. Når jeg jobber så mye som jeg gjør med hendene blir mine neglene ødelagt. De tåler ingenting. Jeg satt på gelé negler for å få lengde på dem.

Hva syns dere om resultatet ?

Jeg er så fornøyd!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg