UKEN SOM GIKK #8

Ukens hår

Denne uken fikk jeg fikset fineste Ingrid tilbake til brun. Hun ble ikke helt mørk igjen. Vi la over en lysebrun farge for å fortsatt bevare litt spill i håret. Dette håret er jo bare helt magisk. Langt, tykt og ikke minst nydelig! Elsker å jobbe med dette håret. 

Se så fin farge!
 

Ukens sang
This one! Nicki, Labrinth & Eminem. 

Ukens bilde
Ukens bilde er garantert dette. Er det noen gang et bilde sier mer en 1000 ord så er det nå. Dette bildet gir meg så mye. Elsker det.
Foto: Anne Stranden

Ukens innkjøp
Jeg har fått shoppet meg litt nytt denne uken og. Det ble denne kjolen og kremen.
Kjolen er kjøpt på H&M. Kremen er fra Skintonic. 

Ukens høydepunkt
Høydepunktet denne uken var på grunn av jobben min. Jeg klarte målene mine høyere enn noen gang. Så utrolig glad! 
I tillegg til å klare målene mine fikk jeg mye gode tilbakemeldinger som gjorde uken min helt fantastisk. Når noen sier noe fint til meg kan det virkelig gjør dagen min helt magisk.
 

Ukens nedtur
Ukens nedtur er at jeg ikke fikk gjort alt jeg skulle. Hater å utsette ulike oppgaver. 

Ukens outfit
Ignorer håret! Se heller på denne nydelige off shoulder genseren fra Bikbok. Elsker den.

Ukens gossip
Bomringer! Nok er nok. Hva mener dere?
All respekt til de menneskene som stiller opp for dette. Det er bare helt magisk å se. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg