JENTE TUR TIL STAVANGER, OLIVIA, SHOPPING + BILDEDRYSS

Jeg våknet opp idag kjempe stresset. Trodde jeg hadde forsovet meg. Ingen vekkeklokke på eller noe. 
But guess what? Idag har jeg fri! For en nydelig følelse. 
Dagen i dag bestod av en tur med jentene til Stavanger for å spise. Deretter reiste vi til Kvadrat for å shoppe. 

Olivia
Jentene ville ha meg med på det nye spisestedet i Stavanger. Olivia har et godt rykte på seg for å ha god mat, kvalitet og en hyggelig atmosfære. 
Olivia i Stavanger sviktet ikke! Utrolig god mat og ikke minst en nydelig plass. Bare se her.

Vi fikk bestilt en kjempegod forrett. 
Anbefales virkelig! Var som en pizzabunn med ost og hvitløk inni med aioli ved siden av. 


 

Til hovedrett ble det pizza og carbonara! 

Vi ende opp med å sitte hele 3 timer! Det er faktisk ganske herlig når du setter deg ned en plass og du har god tid. Når jentene er samlet blir det alltid mye å snakke om også. 

Outfit
Fikk slengt på meg den kuleste buksa med en lett skjorte med en blonde bh under.

Topp: Style Suri Tropez Skjorte: Bikbok  Bukse: Bikbok (Hull lagetselv) Sko: H&M Klokke: Cmyk Veske: Michael Kors

Dagen ble avsluttet med shave ice og shopping! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg