HAIREXTENSIONS + 2 RABATTKODER

Reklame | Luxushair

Håret mitt er ikke så langt idag som det pleide å være en gang. Jeg er fornøyd med lengden min som jeg har nå, men av og til kjenner jeg på at jeg ønsker det lange håret tilbake. Som dere ser på bildene som jeg legger ut har jeg av og til lengre hår enn det jeg egentlig har. Hva er det jeg bruker?

Jeg bruker løshår fra Luxushair. Det er en utrolig god kvalitet på extensione som jeg bruker. 
Håret finnes i mange forskjellige farger og lengder. 

Fargen jeg bruker for mitt hår er:
#90: bruker denne fargen når jeg har en naturlig blondfarge på håret.
#90: bruker denne fargen med sølvsjampo når jeg har en kaldere farge på håret
#100: bruker denne fargen når jeg ønsker en helt hvit hårfarge

Lengdene jeg varierer mellom er:
60cm: bruker ofte denne lengden til å bruke når jeg har hestehale for å få den tykk og kjempelang
50cm: bruker denne lengden når jeg ønsker langt hår
40cm: bruker denne lengden når jeg ønsker litt mer fylde og en liten anelse lengre hår

De selger clip on, tape og keratin hår. I tillegg til hår så har de en rekke tilbehør av ulike produkter. 

Ønsker du å bestille hairextensions kan du bestille det her
Jeg har en rabattkode som gir deg 10% 

Skriv inn koden: 10sept 

Ønsker du å bare bestille clip on får du 15% 
Skriv inn koden:
september

Ha en fin dag alle sammen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg