5 TING JEG SKAL GJØRE DENNE MÅNEDEN (SEPTEMBER)

UT Å REISE
Gleder meg kjempe masse! Jeg skal reise til en storby med min bestevenninne.
Det blir så hærlig å endelig få komme seg vekk litt å bare nyte late dager. Kan aldri få nok ferie spør du meg.
Til helgen reiser jeg til Kristiansand. Blir så gøy!

BEGYNNER PÅ SPRÅKSKOLE
Kurset jeg skal gå på ligger i Stavanger. Jeg skal lære meg flytende Russisk. Spennende. 

BLOGGE MYE
Fra nå av skal jeg jobbe mer med bloggen. Jeg skal prøve å blogge hverdag (uten om lørdager).
Det å blogge ved siden av en 100% stilling i jobb er veldig vanskelig. Det tar mye tid, men jeg skal prøve å godt jeg kan.

SELSKAP TIL MINE BESTEVENNER
Mine kjære bestevenner fyller 20 år denne mnd. Endelig! Jeg har ventet på dette helt siden jeg ble 20 i Januar. 
Det blir så gøy å samle hele gjengen. Lurer på hva jeg skal kjøpe til dem i gave. Noen som har tips?

JENTE KVELD MED JOBBEN
Vi jenter på jobb skal ut å kose oss. Vi skal på døgnvill i Stavanger.
Her skal vi spise, drikke og snakke om alt. Blir så gøy. Alltid kjekt å gå ut med jobben. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg