UKEN SOM GIKK #9

Ukens hår
Jeg er så forelsket i denne nydelige fargen! Altså, jeg elsker blonde farger men denne her var garantert ukens favoritt.
Kunden min bleket etterveksten sin, så la jeg over en hvit farge for å få den klar og kald. Så fornøyd med resultatet.

Ukens låt
Denne uken har jeg hatt flere sanger som har gått på repeat. Klarte ikke bare velge en av dem så ble disse to. 

Ukens bilde
Så fornøyd med dette bilde fra shoot med Ann Jane Johnsen. 

Ukens innkjøp
Jeg har fått meg hjemmekontor! Tenkte jeg skulle vise det i et eget innlegg. Jeg har fått vært på shopping til kontoret mitt. 
Til pulten min har jeg kjøpt en marmor teip eller hva det nå enn er. Den er super genial. Ser ut som jeg har fått en helt ny pult. 
Super lett å legge på. Drar bare av baksiden og klistrer den på. I tillegg kjøpte jeg en duft fra Rituals (den lukter helt magisk!) og en S som jeg skal dekorere med masse diamanter. 

Ukens høydepunkt
Tur til K-town! Garantert denne ukens høydepunkt. Vi har hatt det så utrolig gøy! 

Processed with VSCO with a4 preset

Ukens nedtur
Jeg har seriøst vert frysen hele uken. Hater det! Så ja, det var nedturen denne uken.
Må jo bare smile over at det ikke var en værre nedtur enn det da. 

Ukens outfit
Denne uken ble dette ukens beste outfit! 
Jakke fra Twenty four

Ukens gossip 
Mac Miller er død. Helt forferdelig. RIP ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg