VOKE MASTER HAIR EXTENSIONS

Jeg har vært og tatt kurs i Voke master hair extensions denne uken.
Dette håret er helt nytt. Lanseringen kommer 4 oktober. Dette håret overgår alt tape extensions jeg har prøvd og hørt om. 
Jeg er så stolt av å få være med i Eleni&Chris familien. Dette er vårt eget hair extensions. 

Hva er Voke Master hair extensions?
Dette er tape extensions med høy kvalitet som gir uendelige muligheter til å forandre en frisyre.
Håret er testet profesjonelt gjennom eksperter i salonger av frisører.

Kvalitet og varighet
– 100% ekte remy-hår
– Riktig behandling av håret varer det 4-6 måneder eller opptil 1 år.
– 15 bestselgende fargenyanser
– 50cm
– Indisk hår (tåler mye)
– Tape som er lett og fjerne men allikevel sitter utrolig godt

Hvem er extensions for?
– De som ønsker lengre hår 
– De som ønsker fyldigere hår
– De som ønsker å få en fargeendring uten å farge håret
– De som har ønsker å gå over fra clip-on til noe som er mer varig
– De som ønsker den mest skånsomme extensions typen

Jeg tilbyr nå denne behandlingen i salongen.
Dere er hjertelig velkommne til salongen for en gratis konsultasjon.

Dette er bilde av modellen min før og etter.
Hun fikk mye fyldigere hår og lysere hår uten å farge det. 
#vokehair #vokehairextensions

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg