UKEN SOM GIKK #10

Ukens hår
Ukens hår går til min kjære mamma som fikk frisket opp lengdene med en mer brunfarge i hele lengdene. Hun hadde tidligere mørkt under og litt striper over. Denne gangen lysnet vi hele lengdene og la inn en litt mørkere bunn. Kjempefornøyd med denne fargen.

Ukens låt
Åh, denne låten er bare elsk. Elsker Zayn.

Ukens bilde
Ukens bilde ble fra ukens plomme jakt. De smakte kjempegodt. 

Ukens innkjøp
Litt av hvert har jeg klart og kjøpt meg denne uken. Klær var garantert det jeg fikk hamstret med meg mye av. Skal lage et eget innlegg om ukens innkjøp hvor jeg skal ta outfit bilder.

Ukens høydepunkt
Gjensyns glede med den kuleste jenta jeg vet om! Gleder meg allerede til neste besøk!

Ukens nedtur
Denne ukens nedtur ble at jeg ikke fikk reiset noe. Jeg elsker virkelig å reise og oppleve nye omgivelser. Jeg har hatt ferie denne uken så er så lei meg for at jeg ikke fikk gjennomført planen. Jeg får ta meg en lang helg snart. 

Ukens outfit

Sko: Reebok Veske: Chanel Skjørt: New Yorker Klokke: Cmyk Genser: Cubus Skjerf: Usikker

Ukens gossip
Skal vi danse skandalen! Hva syns dere om opptreden til Frank Løke?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg