10 FAKTA OM MEG SOM FRISØR

Jeg er perfeksjonist 
Det å være perfeksjonist mener jeg er en utrolig bra egenskap. Det gjør at jeg bruker tid på konsultasjon for å forsikre meg om at jeg forstår kunden min. Jeg gjør arbeidet mitt grundig og ser jeg noe som kunne vært bedre eller noe som ikke gikk etter planen på peker jeg det og stiller alltid opp for å rette feilene. 

Jeg har blitt immun mot hår 
Når du går til frisøren og klipper deg så kjenner du de små hårene ganske godt. Gutter kan kjenne seg godt igjen her. Etter mange kunder og år som frisør kjenner jeg ikke hårene på samme måten. Det har blitt en vane og klør ikke lenger på samme måte.

Jeg elsker jobben min 
Altså. Jobben min er seriøst 80% av livet mitt. Jeg brenner virkelig for dette yrket. 

Jeg går 15-20.000 skritt hverdag inne på salongen 
Tenk det! I en salong på ca 70 kvadrat meter går jeg så mye. Sier litt om hvor mye vi står og er i aktivitet.

Jeg går alltid i svarte klær 
Nikita Hair sitt særpreg er at alle skal gå i svarte klær. Det er for vi skal sette kunden i fokus og for en mer profesjonell look.

Jeg gjør alt for at kundene mine skal bli fornøyd 
Jeg mener det virkelig. Kundene mine skal aldri føle seg misfornøyde eller at noe ikke ble helt som forventet uten og kunne si i fra. Jeg er opptatt av at kunden alltid skal bli fornøyd. Er det noe som ikke gikk etter planen på peker jeg det og stiller opp for å fikse opp i det. 

Jeg tar hull i ørene og nesen 
Yey! Dette er kjempegøy. Vi bruker å skyte dem gjennom slik at det er mindre vondt og prosessen går mye fortere

Jeg jobber hele tiden 
Jeg jobber når jeg har kunder. Ønsker noen time en dag jeg egentlig slutter tidlig stiller jeg opp for kunden etter ønsket time. Jeg er veldig fleksibel på det. 

Jeg er meg selv 
Jeg er profesjonell i jobben min, men samtidig er jeg meg selv.

Jeg er hele tiden oppdatert på det nyeste av teknikker og mote 
Hele tiden bruker jeg mye av min fritid til å lese meg opp om de nye trendene og moten som er i fokus. Jeg går ofte på kurs i sammenheng med jobben. Det gjør at jeg alltid er oppdatert på det nye. 


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg