UKEN SOM GIKK #11

Ukens hår
Ukens hår ble garantert dette. Jeg er så forelsket i denne fargen. Den er bare helt nydelig.
Her har jeg lagt over to farger på et platina blondt hår og satt inn tape extensions. 

Ukens låt
Denne låta her. Sjekk den ut da!

Ukens bilde
Ukens bilder ble i fra daten med mamma. Vi var på Jordbærpikene. Elsker kylling og bacon salaten der. Anbefaler den på det sterkeste!
Bringebær drikken er absolutt til å anbefale også. De selger den hvor drikkene og brusen står.

Ukens innkjøp
Ukens innkjøp ble påfyll med to av mine favoritt produkter som er maskene og parfymen. I tillegg kjøpte jeg meg den kule buksa fra merke only. 
Jeg fikk også fikset neglene mine denne uken. Se så fine de ble!

Ukens høydepunkt
Jeg var i min første baby shower ever! Det var så utrolig gøy. Vi hadde arrangert en surprise shower for henne. Hun ble så glad. 

Ukens nedtur
Denne ukens nedtur har vært bloggingen. Jeg har virkelig ikke fått blogget mye. Jeg har lagt ut innlegg, men ikke så mye som jeg håpet på. Denne uken har vært den første uken tilbake på jobb etter ferien. Den har derfor vært ekstremt travel. Jeg har jobbet lange dager og har derfor ikke rukket å blogge. 

Ukens outfit
Må beklage meg her også. Ingen ukens outfit fra denne uken. 
Jeg legger ved et bilde fra en tidligere outfit som jeg elsker! Jakke fra Bikbok, Short fra Bikbok og sko fra Superga.

Ukens gossip
Iphone Xs og Xr! Er det mulig. Hvor mange mobiler skal det komme? Disse nye virker sykt spennende hvertfall
Video Xr her
Video Xs 
her

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg