JEG MERKET MEG FOR LIVET IGJEN

Fridagen min i går ble igjen spontan. Jeg har lenge tenk på å ta en til tattoo, men har ikke hatt tid i det siste til å prioritere det. Jeg fikk for meg igår at jeg ville ha på dagen. Der jeg vanligvis har pleier å ta, hadde de ikke tid. Jeg endte opp i Sandnes og fikk tatt på samme dag! Det er ikke verst.Jeg endte opp på Iron Shield tattoo. De som jobber der har kjempebra rykte, så det gjorde meg trygg med å gå en annen plass.

Først gikk jeg å spise sushi med en god venn. Det var deilig!

Etterpå reiste jeg bort på timen klokken 5. Jeg ble så fornøyd !
Bokstaven har en betydning som jeg elsker. Alle mine tattooveringer betyr noe, noe som gjør det ekstra gøy å kunne se på dem. Elsker kunstverkene på kroppen min. 

Bokstaven M står for min bror ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg