UKEN SOM GIKK #12

Ukens hår 
Denne uken har jeg hatt Ingrid i stolen. Hun har fått tilbake den nydelige brunfargen.
Jeg syns det er så gøy å jobbe med ulike brunfarger, spesielt med dette lange og fine håret. 
Jeg bruker farger i fra Wella.


Ukens låt
Jeg er så lei av musikken som går på topplista. Syns alt klinger i samme toner og takt. Denne uken gikk jeg tilbake på den gamle listen min å fikk denne favoritten på hjernen. 


Ukens bilde
Satt her om dagen og så tilbake på bildene som var på snap sin kamerarull. Håret mitt har vokst helt sykt siden 2017. Se så kort håret mitt var.
 

Ukens innkjøp
Hverdags produktene mine trengte på fyll. Jeg fikk bestilt meg disse favorittene for 250 kr på nettet. Liker at jeg ikke trenger å måtte betaler mer en det jeg må. Jeg må bare si. De øyenskyggene fra Revolution sitter som et skydd og er dødspene på!

Ukens høydepunkt
Jeg har fått 1 uke ferie neste måned å det gleder jeg meg utrolig mye til. Hvem sier nei til ferie? Ferie er noe man alltid kunne trengt. 
Kanskje jeg allerede har bestilt reise utenlands? Mer info kommer senere. 

Ukens nedtur
Ukens nedtur er for mye tanker og mye negativitet. Jeg føler meg ikke komfortabel med å dele mye av mitt privatliv enda, men når ikke alt er topp trenger man heller ikke late som. Håper på bedre uker i vente. Heyho, snart jul!

Ukens outfit
Jeg fikk tatt ett raskt bilde idag! Sjekk ut disse klærne da. Hehe, jeg har ikke vært noe dress up denne uken og følte heller ikke for å ta på noe for å se fin ut på bilder. Så outfiten denne uken er kosebuksa mi og favoritt høstjakken min. 
Bukse: GAP
Genser: Cubus
Sko: Reebook
Jakke: Hollister

Ukens gossip
Husker dere Jersey Shore favorittene Jwow og Roger?
Ryktene sier de skal skilles? Whaaaat? Hater kjærligeten. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg