JEG VELGER ROSA, GJØR DU?

Oktober måned er endelig her! Jeg syns denne måneden er så utrolig herlig. Grunnene for at jeg syns denne måneden er bra:

Det er en måned nærmere til jul
Det er høstferie
Det er Halloween
Denne måneden setter igjen spor

Hva mener jeg med den siste? Jo. Denne måneden støtter vi alle kvinner som rammes av brystkreft. Det er nemlig den rosa sløyfe aksjonen som er på gang. Jeg skal denne måneden igjen stille opp med mitt for å vise at jeg setter min støtte til de. Jeg pleier å gå med en rosa sløyfe som et symbol på akkurat dette. Dette året skal jeg prøve noe litt ekstra for å merkere min støtte. Jeg skal nemlig sminke meg rosa! 
Hva er vel ikke bedre å kunne se noe i fjeset på den du snakker med enn å lete etter den røde tråden? Jeg syns det er genialt. 

Idag har jeg valgt å sminke meg med rosa øyenskygge og en rosa lipgloss til. 
Utrolig kjekt å kunne vise meg frem idag med rosa i fjeset. 

Støtter dere opp denne måneden? 
Øyenskygge fra dette palettet finner du HER til bare 71 kroner!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg