UKEN SOM GIKK #13

Ukens hår
Denne uken hadde jeg flere nydelige farger. Jeg deler to fine farger med dere fra denne uken.
Begge kundene mine er blonde. På det første bildet har jeg stripet henne og lagt over en kald farge. 
På bilde nummer to har jeg lagt over en litt mørkere blond farge med lysebrun bunn. 

Ønsker dere å se flere farger og mer av mitt arbeid følg gjerne @hairbysvaaland på Instagram. 

Ukens låt
Denne låten fra Dua Lipa blir ukens beste låt. Har hørt på den hele uken. 
Jeg syns hun har så utrolig mange kule sanger. Digger stemmen hennes. Hun er utrolig god live også! Så henne på Stavernfestivalen i sommer. 

Ukens innkjøp
Tur til Spania! Gleder meg så utrolig mye!

Ukens høydepunkt
Familie selskap! Jeg har en stor familie. Hver søndag blir det neste familie selskap. Noen syns det er mye, men jeg elsker det! Hva er vel ikke bedre enn å få treffe familien ukentlig i en travel hverdag?
Legger ved litt bilder.

Ukens nedtur
Jeg har ikke fått vært med noen venner denne uken. Utrolig kjipt! 

Ukens outfit
Topp: Gina
Bukse: Bikbok
Sko: H&M

Ukens måltid
Jeg har valgt og bytte ut ukens gossip med ukens måltid. Jeg er mye ute og spiser så tenker dette er mye kjekkere å lese om. Her får jeg anbefalt ulike steder dere kan gå å spise og hva jeg syns om det. Det er ikke alltid jeg reiser ut å spiser, men da deler jeg uansett et måltid som var deilig denne uken. 

Ukens frokost måltid er dette! Ristet brød med servelat, agurk og majones. Kokt egg ved siden av, skam digg! 
På vei bort til jobb kjøpte jeg meg en kakao med krem. Utrolig deilig. 

Håper alle har hatt en god uke 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg