UKEN SOM GIKK #14

Ukens hår
Denne uken har jeg hatt utrolig mange forskjellige kunder innom. Alt i fra farge, klipp, styling og extension behandling.
Det er så gøy å jobbe med noe nytt. Jeg har tatt kurs i master hairextensions for en måned tilbake. Jeg har hatt litt kunder på dette den siste måneden. Noe som er så spennende. Det blir jo en så stor forandring. 
Ukens hår blir derfor den ene extension kunden min. Se så fint det ble! Fylde og lengde på plass.

Ukens låt
Denne er magisk. Har seriøst aldri spilt av en sang så mye på en dag. Elsker denne.

Ukens innkjøp
Jeg har ikke kjøpt noe annet enn mat og drikke denne uken. Så ikke noe spennende her.

Ukens høydepunkt
Jeg har vært i familie selskap og spist favoritt maten min! Ukrainien vareniki. Elsker det. 
I tillegg er det bare 2 dager til jeg reiser på ferie! Klarer nesten ikke å vente. 

Ukens nedtur
Jeg har ikke blogget en eneste dag! Det og drive en blogg på siden av en annen jobb er veldig tidskrevende. Jeg har jobbet ekstremt mye denne uken. Jeg har faktisk ikke hatt tid eller energi til å blogge. Det krever mye og jeg har dessverre ikke klart og strekke til der jeg ønsket denne uken. Jeg lover til uken at jeg skal blogge mye! Gled dere! 
Dette bilde beskriver uken min bra nok.

Ukens outfit
This outfit! 
Bukse: bikbok
Topp: bikbok
Jakke: H&M
Belte: Gucci
Sko: H&M

Ukens måltid
Ukens måltid fikk jeg servert i dag i selskap. Middag og dessert. ELSK!

Håper alle dere lesere har hatt en fin uke! Jeg gleder meg til å blogge når jeg reiser på ferie! Dere skal få være med. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg