JEG REISER TIL SPANIA!

Endelig er tirsdagen her! Jeg reiser til Spania idag. Sist uke for meg var så utrolig travel med mye på planen min. Lange vakter med mye ekstra jobbing. Hva er vel bedre etter en sånn uke å ta turen ned til Spania? Jeg er kjempeheldig. 

Når vi skulle reise hjemme fra valgte jeg å gå uten jakke med tanke på varmen jeg skal ned til. Jeg tok heller på meg et skjerf idag istedenfor. Åfy, så kaldt det var idag uten jakken min. Hater når kulden biter meg.

Jeg fikk sjekket inn i bilen på vei bort. Kjempe enkelt og reise når alt kan gjøres over mobilen. Mens vi ventet på boarding, satte vi oss ned å tok en kaffe for å få varmen tilbake. 

Fineste mamma ♥

Flyet idag tok 3 timer og 40 minutter. Jeg hadde lastet ned serier på Netflix, slik at turen skulle gå fortere, men omg! Jeg kjøpte meg en toast på flyet. Altså. Den var så vilt god. Aldri smakt en bedre toast. Flymaten pleier være kjempe ekkel og smake motbydelig. Denne toasten smakte himmelsk. Anbefaler alle som flyr med Norwegian å smake den. Den ser jo ikke noe veldig god ut, men trust me. Det var den. 

Sverger også til denne. 



Nå sitter jeg her i leiligheten og blogger. Jeg ska nå ut å sole meg. På denne plassen her skal jeg nyte de neste dagene! Legger ved bilder under.
Jeg skal oppdatere dere hverdag om hva jeg gjør her nede. 

Kos dere hjemme ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg