FRISØRBESØK I SPANIA

Jeg reiste bare med håndbagasje til Spania denne gangen. Her nede skal jeg jo bare være en uke, så trenger ikke så mye med. Når jeg velger å reise med håndbagasje kan jeg ikke ha med hår produktene mine…

Heldigvis finnes det gode frisører her nede som har gode produkter.

Jeg fikk vasket håret mitt her om dagen. Gud det var deilig. Vask, hårkur og en super blowdry.

Jeg syns det er spennende som frisør å være på besøk som en vanlig kunde i andre salonger. Det er inspirerende å se hvordan andre jobber.

Jeg var hos Ismal på Monisu. Han er utrolig dyktig og kjent for sine føneteknikker.

Se så nydelig resultatet ble.

Frisører er det over alt i Spania akkurat som i Norge. Det er utrolig mange dyktige, men også mange håpløse.

Når jeg reiser utenlands for å dra til frisøren er jeg avhengig av at de er flinke og profesjonelle. Jeg er en sykt kresen kunde og vil derfor vite at plassen jeg går til er bra.

Hvordan kan du enkelt vite om en salong er bra?

Måten jeg gjør det på er å google meg frem på sosiale medier etter anbefalinger. Det som setter prikken over ien er viss salongen har Kerastase produkter. Kerastase finnes ikke i hvilke som helst salonger. De velger nemlig ut hvor de skal selge varene sine. De selger ikkje til hvilke som helst salonger.

Monisu er hvertfall en fin salong med dyktige medarbeidere. Jeg ble utrolig fornøyd!

Se så fin salong de har!

Anbefaler alle som er i Marbella til å dra dit. Det ligger på kjøpesenteret La Canada.

2 kommentarer
    1. Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it ;
      ) I may return once again since i have book-marked it. Money
      and freedom is the best way to change, may you be rich
      and continue to help others.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg