UKEN SOM GIKK #16

Ukens hår
Denne uken har jeg to favoritter. Jeg elsker å jobbe med blondt hår. Følger dere min Instagram profil (@hairbysvaaland) vil dere se at jeg jobber mye med blonde farger. På disse kundene her har jeg lagt bayalage teknikk med babylights. Se så nydelig spill og kaldt hårene er på fargen!


Ukens låt
This one. 

Ukens bilde
Bilder i fra gårsdagens tur med mamma. Vi gikk en tur ned til sentrum for å kose oss litt. Det var utrolig kaldt ute nå! Kulden bet meg virkelig. 

Ukens innkjøp
Jeg har ikke kjøpt noe annet enn mat denne uken. Ikke så spennende for dere, eller ?

Ukens høydepunkt
Jeg har begynt en helt ny livsstil. Sist uke var det tankene begynte. Jeg har lyst på en sunnere hverdag og en sterkere kropp. 
Helsen er noe absolutt alle bør tenkte på. Jeg som jobber så mye som jeg gjør er avhengig av et bra kosthold og en sterk kropp. Uten dette kommer det belastningsskader og en dårlig form med lite energi. 

Jeg har fått meg en coach som hjelper meg mer enn normalt på denne vegen. Jeg har ikke bare mål om å bli sunnere. Jeg har et mål om å stille i bikinifitness. Dette er noe jeg foreløpig ikke ønsker å snakke for mye om her på bloggen enda. Etter hvert hvis dere ønsker å være med å følge meg på denne veien kommenter gjerne viss dere ønsker mer i fra min hverdag. Tenkte i hvertfall jeg skulle dele mitt høydepunkt denne uken med dere med å fortelle dere dette. Jeg gleder meg til de neste månedene. Game on!

Følg gjerne @teamtotalpackage på Instagram

Ukens nedtur
Bloggen har ikke blitt prioritert i det hele denne uken uten om mitt faste blogg innlegg hver søndag. Etter som jeg har begynt med treninger hver morgning i fra mandag til fredag har jeg bare hatt kvelder til å blogge på. 

Ukens outfit
Ukens outfit´s fra Spania

Shorts og bluser fra Bikbok
Veske fra Glitter

Ukens måltid
Wooop, look at this! 
Jeg var på CoffeBerry Bryne og hadde lunsj med mamma. 
Dette måltidet smakte kjempegodt!

Sushi og is fra Spania turen de siste dagene. Kjempe deilig!

Håper alle har hatt en fin uke! Kommenter gjerne om dere har noen blogge ønsker eller vil se mer av her på bloggen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg