JEG HAR NOE Å FORTELLE SIDEN SIST

I en travel hverdag med mye jobbing, kan det skje mye på kort tid. Jeg er ikke en rolig sjel som følger A4 livet. Jeg jobber alltid meg å strekke meg mot nye mål og nå nye grenser. Ingenting er umulig sier jeg til meg selv. I frisøryrket kan du alltid jobbe med å få et godt rykte blant medarbeidere og kunder. Jeg jobber stadig med å vise arbeidet mitt og yrkesstoltheten min jeg har for dette yrket. Det utgjør mange ekstra timer på jobb og at jeg må være innstilt på å gi ekstra service hele tiden.

Siden sist har det skjedd noen endringer for meg som frisør(juniorfrisør-lærling) på Nikita Hair. Jeg har nemlig vunnet den gjeveste prisen i hele Nikita Hair. Jeg vant årets medarbeider blant 1000 ansatte. Hvor gøy er ikke det? Når du jobber ekstra hardt for å nå dine egne mål deretter å bli sett og belønnet for godt arbeid. Det er en god følelse.

Dette må jeg få være stolt over!

Ikke nok med det fikk jeg tildelt en høyere stilling i salongen som jeg jobber i. Jeg har nemlig blitt assisterende dagligleder. Dette er virkelig stas og ikke minst et godt grunnlag til å jobbe enda hardere mot mine mål.

Når du virkelig brenner for yrket du gjør og hele tiden gjør en god jobb/innsats, resulterer det alltid med gode resultater. Har du et yrke du virkelig elsker, stå på! Ikke gi opp. Det vil lønne seg.

Jeg skriver ikke dette innlegge bare for å fortelle om min suksess, men også for å inspirere andre til å kunne gjøre det samme. Ikke nødvendig vis bare i frisøryrket, men i yrket du selv jobber i. Om du er lærling, ansatt, leder osv. Ingenting er umulig om du bestemmer deg for å gjøre det du selv ønsker.

– Stine, med et lite skryte innlegg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg