UKEN SOM GIKK #15

Ukens hår
Denne uken ble ukens hår mitt eget. Jeg har jo ikke vært på jobb og mobilen min har ingen bilder. Da ble det den flotte frisyren min her. Dere kan lese om frisør besøket mitt her.

Ukens låt
Den nye låta her har jeg ventet på. Elsker PM. 

Ukens innkjøp
Jeg har kjøpt utrolig mye. Klarte holde meg innen for budsjettet mitt da. Wihu. 
Jeg har kjøpt sminke og mye klær. Jeg tenkte jeg skulle lage et innlegg i morgen av klærne som jeg har kjøpt for dere. 
Her får dere se sminken som ble kjøpt og headsettet jeg kjøpte. 

Ukens bilde

Ukens høydepunkt
SPA! Ukens høydepunkt var garantert spa turen jeg og mamma hadde. Har aldri fått en så god massasje før. Turen på spa var så avslappende. Akkurat det jeg trengte her nede. 

Ukens nedtur
Jeg har bare hatt en sole dag i Spania. Utrolig kjipt når været ikke er på plass. Gledet meg så til å få brunfargen på plass og bare ligge å slakke på stranda. Været kan man ikke gjøre noe med dessverre. Uten om været har jeg jo hatt en helt fantastisk tur. Det og bare komme seg vekk for min del er bra nok. 

Ukens outfit
Genser – Primark
Kjole – Bikbok
Sko – Reebok
Veske – Usikker

Ukens måltid
Garantert denne maten her. Det er lenge siden jeg virkelig har fått favoritt rettene mine i en så bra standard. Magiske måltider. 
Denne uken har jeg virkelig hatt det helt topp når det kommer til gode måltider. 

Håper alle har hatt en bra uke <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg